.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات گیلان
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اولین همایش مدیران روابط عمومی استان گیلان توسط روابط عمومی استانداری و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برگزار گردید. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این همایش که در محل استانداری گیلان و با حضور مدیران ادارات و سازمانها تشکیل شد، درزی معاون سیاسی

در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اولین همایش مدیران روابط عمومی استان گیلان توسط روابط عمومی استانداری و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برگزار گردید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این همایش که در محل استانداری گیلان و با حضور مدیران ادارات و سازمانها تشکیل شد، درزی معاون سیاسی امنیتی استاندری گیلان با تبیین نقش و جایگاه روابط عمومی ها در سازمانهای دولتی گفت: متاسفانه سرمایه گذاری لازم در ادارات برای این حوزه انجام نشده است.
وی دو مولفه مهرورزی و خدمت گذاری را از شعارهای اساسی و اصولی دولت نهم دانست و افزود: یکی از وظایف بدنه دولت، ایجاد امید در مردم است. مردم با رای به دولت نهم امید به تحقق شعارهای آن دارند. بحث خدمتگزاری حق الناسی است که بر گردن مسئولین نظام است و از اموری که نباید قصوری در آن صورت گیرد. مردم باید از امور انجام شده در ادارات و سازمانها آگاهی یابند، جامعه یک وجدان عمومی است و باید کارها را به اندازه خودش به مردم ارائه داد و از بزرگنمایی ها جلوگیری کرد و سنگ بنای اعتماد را در مردم ایجاد کرد که همه اینها بر عهده روابط عمومی ادارات است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان افزود: تبلور و تجلی امور در یکایک انسانهایی است که در بدنه دولت کار می کنند و باید بدانند که خدمتگزار مردمند و اگر این امر تجلی یابد، ارزش است و باید به ارزشها امتیاز داده شود. دفاع مقدس ما چون مقدس بود، همیشه است و باید با انجام وظایف و تکریم از مردم در خدمتگزاری،آنان را به خودشان امیدوار سازیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان مدیران روابط عمومی را انسانهایی کارآمد، خلاق و صبور دانست و گفت:مدیران روابط عمومی ها باید ظرفیت کاری را در خود بالا ببرند و از منطقی قوی در امور بهره بگیرند.
وی در پایان سخنان خود از حمایت استانداری در تشکیل نشست های روابط عمومی استان سخن گفت.
در ادامه همایش سرهنگ جلائی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان عملکرد بنیاد گفت: کار ما دفاع مقدس و وظیفه ما حفظ آثار و ارزشهای نظام است. در تاریخ ایران اسلامی دفاع مقدس اوج افتخارات است و اگر بتوانیم در هفته دفاع مقدس گوشه ای از زحمات و توانایی های روزهای مقاومت را زنده نگهداریم و در طول سال این ارزش ها و مقام شامخ بزرگ مردان این عرصه را تجلیل نماییم، به یک وظیفه ملی ارج نهاده ایم.
در این همایش پورحسن رئیس اداره روابط عمومی استانداری گیلان از تشکیل شورای روابط عمومی استان گیلان در چند ماهه آینده خبر داد و احمدی معاون سیاسی صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در خصوص اهمیت و نقش خبر در ارائه توانمندیهای سازمانها سخن گفت.
شایان ذکر است در پایان مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.